Faktury i płatność

Gdzie mogę znaleźć kopię faktury?

Jeśli potrzebujesz faktury za wykonane usługi i nie możesz jej znaleźć, sprawdź jeszcze raz swoją skrzynkę e-mail. Jeśli omyłkowo skasowałeś wiadomość z fakturą, skontaktuj się z nami na adres konktakt@robimylogo.pl (mailto:konktakt@robimylogo.pl)

Czy mogę zapłacić po zobaczeniu propozycji?

Niestety nie ma takiej możliwości. Płatność pobierana jest zawsze z góry za pomocą szybkich przelewów bankowych lub karty płatniczej. Zamówienie jest ważne po jego opłaceniu. Jeśli nie opłaciłeś wybranego pakietu, zamówienie nie zostanie zrealizowane. Jeśli z jakiegoś powodu masz problem z dokonaniem zapłaty, skontaktuj się z nami za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres kontakt@robimylogo.pl (mailto:kontakt@robimylogo.pl)

Jakie są możliwości płatności?

Za zamówienie na robimylogo.pl możesz zapłacić wyłącznie online za pomocą Przelewy24. Obsługiwane formy płatności to: szybkie przelewy, karta płatnicza, BLIK. Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz dokonać płatności, skontaktuj się z nami za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres kontakt@robimylogo.pl (mailto:kontakt@robimylogo.pl)

Czy jest możliwość wystawienia faktury pro-forma?

Niestety nie ma takiej możliwości. W momencie płatności wystawiana jest automatycznie Faktura VAT. Faktura wystawiana jest na osobę fizyczną lub firmę, zgodnie z danymi przekazanymi w formularzu zamówienia na robimylogo.pl/zamowienie (https://robimylogo.pl/zamowienie) . Faktura zostaje automatycznie przesłana na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

Czy pobierana jest zaliczka przed wykonaniem projektu?

Nie, zaliczka (w potocznym rozumieniu) nie jest pobierana. Płatność jest z góry w całej kwocie zamówienia.

Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Zgodnie z obowiązującym prawem nie ma możliwości zwrotu środków dla usług wykonywanych na indywidualne zamówienie. Natomiast, jeśli nie zaczęliśmy jeszcze prac graficznych nad Twoim zamówieniem wówczas istnieje możliwość zwrotu środków. Jeśli chciałbyś zrezygnować z zamówienia, pamiętaj, aby skontaktować się z nami przed terminem wykonania usługi. W tym celu wyślij wiadomość na adres kontakt@robimylogo.pl (mailto:kontakt@robimylogo.pl)

Jak mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy, jeśli propozycje mi się nie spodobają?

Ubiegać o zwrot środków możesz się wyłącznie co do niewykonanych jeszcze usług dodatkowych. Przykładowo: zamówiłeś logo oraz projekt wizytówek. Przesłane propozycje i poprawki nie przypadły Ci do gustu. Nie chcesz realizować opłaconego projektu wizytówek. Wówczas możesz prosić o zwrot środków w kwocie projektu wizytówek. Nie ma natomiast możliwości zwrotu kosztów wybranego pakietu po otrzymaniu propozycji.

Nie mam jeszcze firmy, czy mogę otrzymać fakturę w późniejszym terminie?

Niestety nie jest to możliwe. Faktura jest wystawiana w momencie przyjęcia środków za zamówienie, czyli w dniu złożenia zamówienia. Zostanie ona przesłana na wskazany przez Ciebie adres e-mail.