Jak napisać brief (opis zamówienia)?

Dokładny brief pomoże naszym grafikom stworzyć projekt dopasowany do twoich potrzeb. Pamiętaj, że określenia takie jak "ładny" czy "nowoczesny" mogą być rozumiane w różny sposób. Określ preferowany przez Ciebie styl, kolorystykę, czy krój pisma.

Poniżej przedstawiamy elementy, którymi warto kierować się przy prezentowaniu projektantowi naszych oczekiwań i potrzeb:

  • specyfika firmy - czym się zajmuje, jaka jest jej bieżąca sytuacja, jakimi wartościami się kieruje;
  • opis grupy docelowej - kto jest odbiorcą usług lub produktów oferowanych przez firmę;
  • konkurencja - jak prezentują się podobne marki na rynku;
  • interesujące rozwiązania - jeśli spotkaliśmy się z projektem, który odpowiada naszym wymaganiom, z pewnością pomoże to sprecyzować wygląd naszego przyszłego logo.


Do formularza zamówienia możesz również załączyć pliki z realizacjami innych firm, które Ci się podobają, z których grafik będzie mógł zaczerpnąć inspirację, lub z własnymi szkicami, na podstawie których stworzy on Twoje wymarzone logo.